Pro Muže jen to nejlepší


Mikrostránky pro váš úspěch v podnikání

13.01.2010 06:32

Mikrostránky: Co to je a k čemu je to dobré

Úvod

Během posledního roku jsem vytvořil několik mikrostránek na různá investiční témata ( www.investori.net , www.iakcie.com , www.i-burza.eu či www.pro-zeny.net ). Považuji to za velmi efektivní a současně velmi levný způsob propagace nejen při podnikání. Vzhledem k některým reakcím některých lidí jsem si však uvědomil, že pro běžného uživatele internetu může být značně nepochopitelné, proč někdo takové mikrostránky vytváří a co tím sleduje. Některé reakce byly i celkem agresivní či vysloveně hloupé.

Shodou okolností jsem dnes narazil na geniálně jednoduchý článeček o tom, proč jsou mikrostránky tak užitečné a efektivní. Lépe bych to nikdy nedokázal vyjádřit!

 

Využití mikrostránek v marketingu

Přemýšleli jste někdy o tom, jaký je hlavní rozdíl mezi rychlým občerstvením McDonald´s a obyčejným stánkem na rohu ulice? V obou prodávají hamburgery a hranolky, ale McDonald´s generuje mnohonásobně vyšší zisky. Nevlastní totiž pouze ten jediný stánek, ale stovky poboček rozmístěných nejen v různých částech města, ale dokonce v různých koutech celého světa.

Pokud byste si chtěli otevřít několik poboček Vaší firmy třeba jen ve Vašem městě, potřebovali byste k tomu velké množství vstupního kapitálu. Donedávna byl proto takový nápad pro mnoho podnikatelů pouze nesplnitelným snem. Nyní však máte možnost jej realizovat s minimálními náklady, a to díky internetu. Na internetu neplatíte vysoké nájmy za kamenné provozovny a jejich vybavení a zaměstnance – stačí jednoduše umístit stránku s Vaším produktem na Vámi vybrané místo.

Kolik lidí, tolik chutí – jednomu chutnají hranolky s colou, druhému pečené kuře. Podobně jako nabídku jídel v různých restauracích můžete i jednotlivé stránky přizpůsobit různým chutím svých zákazníků. Každý Váš produkt může mít vlastní web se specifickými vlastnostmi a přilákat tak i zákazníka, který by na Váš jediný hlavní web jinak nepřišel. Značka Vaší firmy tak navíc bude zákazníka lákat prakticky na každém rohu, díky čemuž si Vaši firmu zapamatuje a zvýši se jeho důvěra k Vašim produktům.

Zdroj + případová studie

 

JH

  

Diskutovat o tomto tématu můžete na investičním fóru.

 

  • Chcete se rychle orientovat ve finančních serverech? iAkcie jsou to co hledáte.

Přidat.eu záložku

—————

Zpět


Diskusní téma: Mikrostránky pro váš úspěch v podnikání

Datum: 13.01.2010

Vložil: Petr

Titulek: Nesouhlasím s tím srovnáním s McDonaldem

McDonald's totiž inzeruje vždy jen jednu značku - v každé prodejně, která je navíc vždy jasně označená, víte, co dostanete. Mikrostránky musíte propagovat každou zvlášť, abyste na ně dostali návštěvníky. A v tom je dost velký rozdíl - vynaložíte mnohem víc snahy.
Navíc McDonald funguje jako frančíza - sám tedy moc neotvírá pobočky a otebření nové pobočky nestojí peníze jeho, ale majitele nové provozovny. Ani zde se tedy nedá srovnávat s mikrostránkami.

—————

Datum: 14.01.2010

Vložil: Admin

Titulek: Re Petr

Jistě, srovnání s McDonald's je trošku divoké. Myslím, že autor tím chtěl prostě říci, že McDonald's je vidět všude. A účelem mikrostránek je jistě také být viděn co nejvíce.

A je zde ještě jeden důležitý bod. Pokud je totiž mikrostránka dobře udělaná, tak potřebuje minimální propagaci, neboť už jenom díky vyhledávačům na ni přichází řada lidí a ty je již potom snadné "směrovat" na hlavní web, kde dochází ke kýženému efektu, tedy např. k prodeji.

Co Vy na to?

—————



CZIN.eu © 2009 - 2013 Magazín pro Muže. Všechna práva vyhrazena. Chraňte si Vaši pověst na internetu. Server je součástí sítě CZECHNET.