Pro Muže jen to nejlepší


Zkušenosti s Broker Consulting

15.08.2009 21:13

 Moje osobní zkušenost s Broker Consulting

Také vám volají celý týden různé firmy? U mne se to každým rokem jenom zhoršuje.

První nabídku na schůzku od společnosti Broker Consulting a.s. jsem ihned odmítnul, třebaže mi již do telefonu nabízeli úžasné výhody v podobě čerpání dotací. Po nějakém čase následoval druhý telefonát a tentokráte jsem slečnu vyslechl až do konce. Měla příjemný hlas a opět mi nabízela skvělé výhody v podobě čerpání dotací. Nejprve jsem si myslel, že mi volá nějaká státní instituce ohledně nějakého podpůrného programu. Až na přímý dotaz, zda se jedná o "stát" či o firmu vyšlo najevo, že je to opět firma Broker Consulting.

Slečně jsem již do telefonu řekl, že mne zajímají pouze nabídky a výhody pro podnikatele a zda se jedná o takovouto nabídku. Řekla ano, mají i nabídku pro mne jako podnikatele. Nechal jsem se tedy pozvat na schůzku se zástupcem BC v Hradci Králové v jejich kanceláři.

Schůzka probíhala v seriózním prostředí a zahlédnul jsem minimálně 6-8 lidí (zaměstnanců). Hned na úvod mi zástupce firmy daroval poukaz v hodnotě cca 6.000,-Kč na jejich poradenské služby. Je to prý dárek a je to proto, že na mne dostali doporučení od jejich stávajícího klienta. Byl jsem velmi zvědavý a ihned jsem se zeptal, kdo byl ten můj milý známý. Dostal jsem překvapivou odpověď, pán to totiž nevěděl a dal mi najevo, že nebude snadné to zjistit a dohledat! (Obávám se, že firma BC "jede" podle seznamu např. podnikatelů volně dostupném na webu, tak jako všichni ostatní, kteří mi celý týden volají.)

Zástupce začal představením firmy a načrtnutím postupu (analýza situace klienta a návrh řešení). Přerušil jsem ho a řekl jsem mu, že mne zajímají pouze nabídky a výhody pro podnikatele, zejména ony opakovaně zmiňované dotace. V tento okamžik nastalo mé rozčarování, neboť mi řekl, že jsem jeho kolegyni při telefonickém hovoru zřejmě špatně pochopil (jsem si jistý, že jsem slečnu pochopil správně).

Zástupce se opakovaně vracel k tématu osobních financí, třebaže jsem mu opakovaně řekl, že osobní finance mám dávno vyřešené a není třeba nyní nic analyzovat a upravovat.

Je třeba říci, že mladý muž působil celkem šikovně, byl slušně oblečený a jeho téma (pojištění, spoření, hypotéka) měl dobře nastudované a působil jistě. Škoda jen, že tato témata pro mne byla zcela nezajímavá, jak jsem řekl jemu i jeho kolegyni. V jeden okamžik jsem měl pocit, že mne vlastně vůbec neposlouchá. Jak mi může opakovaně nabízet řešení a produkty, které mne vůbec nezajímají?

Po 10 minutách jsem zjistil, že firma Broker Consulting mi, jako podnikateli, nemá co nabídnout, třebaže to takto komunikuje a pozvala si mne na schůzku.

Přesně po 15 minutách jsem schůzku zdvořile ukončil a s mladým mužem jsem se rozloučil. Řekl jsem mu, co by bylo pro mne opravdu zajímavé (např. zajištění výhodného financování mého již připraveného projektu) a ať se ozvou, až toho budou schopni.

Naštěstí jsem tak ztratil pouze 15 minut času.

Máte také svoji zkušenost s Broker Consulting? Neváhejte a pište do komentáře.

JH

Přidat.eu záložku

—————

Zpět


Diskusní téma: Zkušenosti s Broker Consulting

Datum: 28.01.2015

Vložil: Martin

Titulek: špatná zkušenost

Pracoval jsem v Poděbradech v Broker Consultingu, u paní Langrové. Hrůza!!! a její nadřízený a rodinný přítel Ruda Rodywirija ještě větší běs!!! s Brokerem nikdy a s touto poděbradskou skupinou už vůbec ne!!! Uzavírali jsme smlouvy a za dva roky je chodili rušit a předělávali klientům na jiné, vždycky se jim něco nalhalo proč se to má přepracovat. Když odešel někdo z mých kolegů, dostali jsme kontakty na jeho klienty a hurááá povinně rušit pojistky a nahrazovat novými. Bývalý kolega platil storna a my dostávali nové provize. Zvedal se mi žaludek, odešel jsem!!! Vše se to dělo na příkaz paní Langrové a Rudy. Všechny před nimi varuji! Vrátil jsem se ke své původní profesi a mám klid. Ano storna platím!!!

—————

Datum: 02.07.2014

Vložil: bývalá klientka Broker Consutling

Titulek: Broker Consutling - nevěřte

Mám velmi špatné zkušenosti s p. Josefem Maškem z Broker Consulting v Brně. Víceméně odpovídá představě typického finančního poradce, že vám vnutí to, co chce on bez ohledu na vaše potřeby a přání, které mu sdělíte při první schůzce. Prostě on sám rozhodne co je pro Vás nejlepší. Napapouškované fráze typu: " Jak se vám to líbí?" atd. Naštěstí už jsem se poučila, nikdy více.

—————

Datum: 10.10.2013

Vložil: Ondra

Titulek: i dobré zkušenosti

Já osobně mám s nima dobré zkušenosti. Docela mě překvapuje, co se tu dočítám. Mě osobně dost pomohli při řešení hypotéky a dost mi poradili co dělat atd... Řešil jsem to v Liberci

—————

Datum: 06.06.2013

Vložil: ACE

Titulek: Super společnost pouze do chvíle vašeho odchodu

Společnost hraje fair play. Všude se tím chlubí. V okamžiku, kdy odejdete, tak vracíte provize - někdy jak tu píšete i po třech, čtyřech letech. Mě Broker pro změnu tři, čtyři roky peníze dluží a ne a ne je vyplatit..... Kde asi je zakopaný pes??? Jen tak dál Brokere :o)

—————

Datum: 15.08.2013

Vložil: Jiří

Titulek: Re: Super společnost pouze do chvíle vašeho odchodu

Zeptejte se Jany Šmardové z Brna,určitě Vám toho nalže na měsíc dopředu...Doporučuji Kinedril,proti zvracení...Proč? Uvidíte.

—————

Datum: 16.10.2013

Vložil: Renda

Titulek: Re: Re: Super společnost pouze do chvíle vašeho odchodu

Kinedril mi nepomohl. Je falešná, jako její vizáž. Falešné vlasy,falešné zuby,falešné nehty a porovnejte si její prezentační fotky se skutečností. Je tam rozdíl 20 let a 30 kg. Tohle má být solidní finanční poradce? Tuhle podvodnici necháte spravovat svoje peníze? pak se nedivte,že o ně velmi rychle přijdete. Taková je Jana Šmardová,Nám SNP 26,Brno.

—————

Datum: 07.05.2013

Vložil: josef

Titulek: Broker

V Brně u nich působí Jana Šmardová-podvodnice první třídy,nejdříve okrádání lidí pomocí Herbalife,pak vyhazov z ČP,nyní Broker. Přečtěte si lživé vychloubání na jejích stránkách.Okradla m.j. sestru i bratra o dědictví po rodičích. Bratra navíc připravila o byt,strýce o vůz atd. Po smrti své matky používala rok její označení ZTP na svém vozidle. Podvodně o sobě prohlašuje,že je juniorskou mistryní republiky v obřím slalomu atd.A taková xxxx se Vám má starat o Vaše peníze???
NIkdy!!! Pozor na ni!!!

—————

Datum: 14.05.2013

Vložil: Karel

Titulek: Re: Broker

Souhlasím. Jana Šmardová je lhářka a podvodnice! Stačí už jenom to,když se podíváte na její vyumělkované fotky a vylhané profily. Pak se s ní setkáte a vše porovnáte se skutečností. A v tento okamžik normální člověk rychle odchází,aniž by s ní cokoliv konzultoval,nebo nedejbože uzavřel.Protože zjistíte,že je vše vylhané a nepravdivé.Nevěříte? Tak se sami přesvědčte.

—————

Datum: 21.05.2013

Vložil: Petr

Titulek: Re: Re: Broker

Bohužel ji známe.Je to lhářka a podvodnice! Vedení firmy o jejích podvodech ví a kryje ji. To je solidní poradenství???

—————

Datum: 28.05.2013

Vložil: Jiří

Titulek: Re: Re: Re: Broker

Ano,mám tu smůlu,že tu podvodnici znám. Dělá i podvody v daňovém přiznání.

—————



CZIN.eu © 2009 - 2013 Magazín pro Muže. Všechna práva vyhrazena. Chraňte si Vaši pověst na internetu. Server je součástí sítě CZECHNET.